vrijdag 25 april 2014

Introduce Myself



Hoi hoi! Uhm... ja, ik ben dus begonnen met bloggen! Haha. Het is nog een beetje wennen voor me, want ik heb nog nooit een blog gehad. Waarom nu wel? Een tijdje geleden begon ik op youtube met het bekijken van allerlei filmpjes (denk aan OOTD's, make-up tutorials en 'what's in my bag's'). Ik was gewoon wat rond aan het kijken en kwam bij deze filmpjes terecht. Veel vloggers blijken ook een blog te hebben. Na ongeveer 3 jaar lang trouwe 'volgster' te zijn van deze vloggers en bloggers leek het me leuk om ook te gaan bloggen.

Mijn blog wil ik niet alleen richten op mode en beauty, maar ook op onder andere lifestyle en creativiteit. De naam van mijn blog is dan ook 'Isidora', omdat dit staat voor creativiteit en ideeën. 

Ik zal vanaf nu wekelijks gaan schrijven over mode, beauty & lifestyle. Can’t wait!


x Carlyn

Geen opmerkingen:

Een reactie posten